آموزش پرورش قارچ
نوشته شده توسط : مهران
 

آموزش پرورش قارچ با توجه به سود زیادی که به همراه دارد می تواند جز یکی از راحت ترین و پر سود ترین مشاغل محسوب شود. قارچ به عنوان یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و دوست داشتنی در ایران بسیار طرفدار دارد و ایرانیان با ذوق و سلیقه خود با این ماده غذایی می توانند ده ها نوع غذای خوشمزه را طبخ نمایند.اگر شما دوست دارید تا در زمینه کشاورزی و تولید و اشغال فعالیتی  داشته باشید ما پیشنهاد می کنیم حتما مجموعه آموزش پرورش قارچ خوراکی را حتما تماشا کنید.پرورش این محصول در نگاه اول شاید بسیار پیچیده به نظر برسد اما باید بدانید تنها با رعایت نکاتی می توانید بهترین کشت را داشته باشید.این می تواند یکی از بهترنی فرصت های شما برای تولید و راه اندازی یک کسب و کار پر در امد باشد.شما بدون به سرمایه انچنانی می توانید این کار را شروع کنید. ما تمام مراحل کار را به شما خواهیم گفت و تنها باید همت و تلاش و کوشش خود را به کار ببندید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.شما می توانید با توجه به امکانات و میزان سرمایه ای  که می خواهید در این کار قرار دهید در مقیاس های خانگی و یا کارگاهی و حتی بزرگ تر از ان و در مقیاس صنعتی این کار را انجام دهید.شما در این مجموعه ارزشمند با انواع و اقسام مختلف قارچ های خوراکی و غیر خوراکی آشنا خواهید شد و دانش فنی مورد نیاز برای پرورش هر کدام از گونه های موجود را فرا خواهید گرفت.در ضمن ابزرار و لوازم مورد نیاز  این کار نیز به شما به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.

 


آموزش پرورش قارچ  نیازمند یادگرفتن نکات بسیار مهم و ضروری است که در نهایت بتواند  در تولید محصول نهایی   به کیفیت بالایی بینجامد . ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان از میان سایر اموزش های موجود در بازار یکی از بهترین ها را انتخاب کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.همین الان می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید و بعد زا چند روز محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.
در این مجموعه با 250 دقیقه فیلم آموزشی در خدمت شما خواهیم بود و در مورد عناوینی همچون موارد زیر اطلاعات بسیار مهم و مفیدی ار در اختیارتان قرار خواهیم داد.
وسایل و مواد لازم جهت کشت
تهیه کمپوست
بسترهای رشد
رشد وپرورش قارچ
رطوبت , دما و تهویه هوا
سالن پرورش
عوامل موثر بر میزان تولید
برآورد هزینه های تقریبی
برآورد سوددهی تقریبی
برداشت محصول
همچنین علاوه بر  فیلم تصویری در این مجموعه  جزوات اموزشی به صورت pdf برایتان در نظر گرفته ایم که خواندن و مطالعه آنها خالی از لطف نخواهد بود.
جزوه آموزشی ۸ صفحه ای پرورش قارچ دکمه ای به صورت کتاب الکترونیک ( PDF )
جزوه آموزشی ۱۰ صفحه ای پرورش قارچ صدفی به صورت کتاب الکترونیک ( PDF )
مجموعه ای از مقالات آموزشی به زبان فارسی و انگلیسی
مجموعه ای از تصاویر مرتبط با پرورش قارچ

شک نکنید بعد از گذراندن این دوره تخصصی می توانید براحتی و با تسلط کامل خودتان اقدام به آموزش پرورش قارچ نموده و در کنار سایر کارهایی که انجام می دهید از این راه نیز تولید در /امد داشته باشید.حتی درون منزل نیز می توانید با کترین تجهیزات استارت کار را زده و بعد ها کارگاه تولید قارچ خود را گسترش دهید.

 

آموزش پرورش قارچ علاوه  بر پر سود بودن ان برای شما می تواند برای دیگران نیز تولید اشتغال کرده و به نوعی ایجاد کار آفرینی خواهید کرد و بعد ها از مزایای این کار می توانید به نفع خود استفاده کنید.قارچ منبع کاملی از پروتین است و می تواند به عنوان یکی از وعده های اصلی در برنامه غذایی ما قرار گیرد. خوراکی خوشمزه و بسیار مفید که نسبت به ارزش غذایی که ارائه می دهد ارزان می باشد.

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

فیلتر تصفیه آب 

عینک پلیس

خرید عینک پلیس

عینک ریبن 





:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: