خرید اسپری پنچر گیری لاستیک
نوشته شده توسط : مهران
 

خرید اسپری پنچر گیری لاستیک – آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر روزی در جاده ای دور افتاده نا گهان لاستیک شما پنچر شود و لاستیک زاپاس هم نداشته باشید باید چه کار کرد؟ این اتفاق ممکن است برای هر کسی رخ دهدپس چه بهتر از همین الان برای ان فکری بیاندیشید تا در صورت بروز این  اتفاق کاملا  آمادگی لازم را برای مقابله با ان داشته باشید.
ما امروز در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان محصولی را با نام اسپری پنچر گیری لاستیک در نظر گرفته  ایم که براحتی می تواند در عرض چند دقیهق پنچری هر لاستیکی را گرفته و مشکل آنرا بر طرف نماید.شما با وجود داشتن اسپری پنچر گیری در ماشین خود بدون اینکه نگران مساله پنچری لاستیک هایتان باشید می توانید به مسیر خود ادامه دهید و حتی اگر در شرایطی گیر کردید که چند لاستیک شما همزمان پنچر شد باز هم با این محصول و بدون اینکه نیاز به تعویض لاستیک خودرو باشد می توانید مشکل را برطرف نمایید.

 

 

 

 


اسپری پنچر گیری لاستیک با عملکرد بسیار عالی و منحصر به فردی که دارد در واقع عمل پنچر گیری را بسیار ساده و آسان نموده و حتی بانوان نیز براحتی می توانند این کار را انجام دهند.شما کافیست تا سر اپری را به سر والف لاستیک پنچر  قرار داده و مقداری از محتویات این اسپری را در درون لاستیک قرار دهید و سپس با تلمبه مخصوص که به همراه این محصول برایتان ارسال م یکنیم لاستیک را مجددا باد کرده و به همین راحتی به مسیر خود ادمه دهید.
از این پس با وجود چنین محصولی  به جای اینکه مدت زمان 15  الی 20 دقیقه ای را معطلب پنچر گیریو تعویض لاستیک شوید تنها در عرض 5 دقیقه مشکل را بر طرف کرده و به مسیر خود ادامه دهید.
ما امکان تهیه این محصول را به صورت خرید پستی برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستیکلیک کرده وس فارش خود را ثبت نمایید و زمانیکه کالا را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
پنچر گیری و باد کننده اضطراری تایرحاوی مواد منحصر بفردی است که پس از اسپری شدن در تایر، سوراخ های ایجاد شده تا حداکثر به قطر 5 میلیمتر در تایر و تیوب را پر کرده و سپس از خود گازی خنثی و غیر قابل اشتعال ازاد می کند که موجب باد شدن تایر ظرف چند ثانیه می شود (قابل استفاده برای انواع تایرها، تیوب دار – بدون تیوب (تیوب لس) و برای انواع خودروها سواری سبک و موتورسیکلت)

  نحوه استفاده از این اسپری پنچر گیری به شرح زیر می باشد:

1 – حتی الامکان عامل ایجاد پنچری (شیشه – میخ و …) را از روی تایر بردارید، قبل از استفاده اسپری را 1 تا 2 دقیقه بخوبی تکان دهید.
2 – اگر هوا سرد است اسپری را با مالش دست یا گرفتن مقابل بخاری خودرو گرم کنید.
3 – شیلنگ سر محصول را به سر سوزن تایر ببندید.
4 – درب محافظ سر محصول را بردارید و حتما آنرا واژگون کنید.
5 – دکمه سر اسپری را فشار دهید و تا باد شدن کامل تایر اینکار را انجام دهید، پس از اینکار تایر در جا باد شده و شما قادر به حرکت هستید اما برای پخش شدن کامل مواد داخل تایر6 الی 9 کیلومتر خودرو را به حرکت درآورید تا اسپری، محل پنچر شده را ترمیم کند، مواد وارد شده به داخل تایر بخاطر حرکت و فشار خودرو بطرف محل پنچر شده حرکت کرده و آنرا مسدود می کند.

  

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

خرید ساعت شنا 

زانو بند 

خرید ریش تراش فیلیپس

اسپیکر فلش خور

خرید اسپیکر 





:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: