نوشته شده توسط : مهران
 

خرید اینترنتی هدفون حرفه ای tdk - اگر به دنبال خرید یک هدفون با کیفیت و بسیار شیک هستید و دوست دارید تا نهایت لذت را از گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود ببرید ما پیشنهاد می کنیم از هدفون حرفه ای tdk استفاده نمایید.شما می توانید از این هدفون در هنگام صحبت و مکالمه استفاده نمایید و نهایت کیفیت را مشاهده کنید.اندازه و حجم این محصول بسیار کوچک بوده و از این لحاظ در میان انواع محصولات مشابه یکی از کوچکترین و کم حجم ترین هدفونهای حرفه ای به شمار می رود.از این محصول می توانید در انواع دستگاه های iPhone، iPod ، iPad با عملکردی بسیار حرفه ای و با کیفیت بالا استفاده نمایید.
این هدفون ضد ضربه بوده و دارای بسته بندی اورجینال می باشد و شما در هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید تنها با یک کلیک این محصول را درب منزل خود دریافت نمایید.ما در فروشگاه پستی خرید امکان خرید پستی این محصول را برای شما فراهم کرده ایم.

 

 

 

 

 

خرید هدفون با طراحی منحصر به فرد
در بررسی های به عمل امده که توسط کارشناسان مختلف انجام شده است کیفیت بالای این هدفون در مقابل سایر محصولات مشابه کاملا مشهود بوده و از این نظر واقعا قابل مقایسه  با دیگر موارد مشابه نمی باشد.کیفیت این هدفون در حد هدفون های اورجینالی که همراه با انواع گوشی های سامسونگ و گلکسی عرضه می شود می باشد.در استفاده از اکولایز های مختلف و حالتهای متفاوت آن بیش از پیش به قدرتمند بودن و با کیفیت این هدفون ها پی میبرید. بطوریکه کاملا متوجه تفاوت صدای بسیار قدرتمند و با کیفیت خروجی هدفونهای TDK با دیگر هدفون های هم رده خواهید شد.
سیم بلند و محکم و با دوام این محصول یکی دیگر از مزیت های ان به شمار می رود.این در حالیست که مشاهده شده است اکثر هدفون ها همیشه از ناحیه سیم دچار آسیب می شوند.
قیمت مناسب و کیفیت مطلوب دستگاه و همچنین ضد ضربه بودن آن بهانه ای شده است تا در اکثر مواقع و در حالت های گوناگون از این هدفون استفاده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

دستگیره خرید آسان

پاور بالانس چیست

خرید ساعت مچی مردانه 

شارژر خورشیدی

قلم لکه گیر لباس

قلم لکه گیر و درز گیر کاشی



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران
 

همیشه رسیدن به وزن متعادل و تناسب اندام آرزوی هر کسی بوده و هست و برای رسیدن به این هدف  از روش های مختلفی می توان استفاده نمود.از ورزش کردن به صورت مستمر گرفته تا مصرف داروهای لاغری و حتی در برخی موارد عمل های جراحی.اما امروز در فروشگاه پستی خرید ما شما را با محصولی به نام چسب لاغری گیاهیآشنا می کنیم.این چسب به صورت خاصی عمل کرده و می تواند در کاهش چربی های بدن شما بسیار موثر باشد.در این روش بدون نیاز به مصرف هر گونه داروی شیمیایی می توانید روشی بدون عارضه را تجربه نموده و در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید.در واقع شما با خرید چسب لاغری به خود این کمک را خواهید کرد که از جذب یککنواخت چربی ها توسط سلول های بدن تا حد ممکن جلوگیری کرده و همچنین علاوه بر عدم جذب باعث از بین رفتن چربی های فعلی نیز شود.شما اگر بتوانید همزمان که از این محصول استفاده می کنید رژیم غذایی خود را نیز اصلاح کرده و همچنین در طی روز کمی به فعالیت ورزشی بپردازید قطعا شک نکنید بهترین نتیجه ممکن را خواهید گرفت و به طرز شگفت انگیزی در مدتی کوتاه خواهید دید که دیگر خبری از چربی های شما نخواهد بود.

 

برای سفارش و خرید چسب لاغری فوق همین الان می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز در هر کجای ایران که باشید محصول خود را دریافت نمایید.دقت کنید که نمونه های تقلبی این چسب به وفور در بازار یافت می شود و با قیمت ها و برندهای مختلف در حال فروش هستند. پس همیشه دقت داشته باشید که از کدام فروشگاه اقدام به خرید این محصول می کنید.شما با مصرف این چسب لاغری در طول یک ماه شاهد کاهش وزن به میزان چشمگیری خواهید شد.چسب لاغری با خاصیت مغناطیسی که در خود داشته باعث می شود تا اشتهای شما کاهش یافته و دیگر میلی به خوردن غذا نداشته باشید.استفاده منظم و مکرر از این محصول قطعا تاثیرات منحصر به فردی را به دنبال خواهد داشت.همین الان می توانید از فروشگاه پستی خرید اقدام به تهیه این محصول نمایید و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این محصول می تواند به عنوان یک هدیه بسیار کاربردی به دوستان و آشنایان شما باشد که از اضافه وزن خود رنج می برند. ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مشابه درون بازار کالایی اصل و با کیفیت بالا را تهیه و در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. خرید چسب لاغری  را از فروشگاه ما براحتی می توانید انجام دهید.بر خلاف سایر روش های مرسوم این محصول بدون عوارض بوده و از هزینه کمی نیز برخوردار است و همچنین در مدت زمان کوتاهی اثر بخشی خود را نشان خواهد داد.

 

 

اگر در میان دوستان اشنایان خود کسانی را شراغ دارید که از اضافه وزن رنج می برند و دوست دارند تا کمی لاغر شوند چرا برای /انها اقدام به خرید چسب لاغری نمی کنید.؟ این بهترنی هدیه ای می تواند باشد که شما به انها می دهید. محصولی که می تواند سلامتی را به انها بر گداند و وزن  و هیکلشان را متعادل نماید.آیا می دانید وجود  انبوه چربی در بدن چقدر می تواند خطرناک باشد؟ پس همین الان تا دیر نشده با تهیهه این محصول و هدیه دادن به افراد چاق خانواده و فامیل به آنها بزرگترین کمک را خواهید کرد.از این پس انها کافیست کمی همت کنند و بازنگری بروی رژیم غذایی خود داشته باشند.

 

 

 

این چسب با به کار گرفتن از مواد کاملا گیاهی بدون هیچ عوارضی به شما کمک می کند تا هر چه سریعتر بتوانید بر چربی های موجود در بدن خود غلبه کرده و خیلی زود به هیکل ایده آل خود دست یابید. در ضمن معمولا در زمان کاهش وزن افراد دچار هیجان و استرس خواهند شد. باید خدمتتان عرض کنیم که با خرید چسب لاغری و استفاده از ان به هیچ وجه دچار چنین حالاتی نخواهید شد و می توانید بدون هیچ گونه مشکلی از این محصول استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران
 

ژل افزایش قد سیلکونی می تواند مشکل کوتاهی قد شما را در عض چند ثانیهع به صورت کامل بر طرف نماید.افراد بسیاری در جامعه ما هستند که از مشکل کوتاهی قد رنج می برند.همانطور که می دانید امروز برای بر طرف کردن مشکل کوتاهی قد راه حل های مختلفی پیشنهاد می شود.از عمل های جراحی گرفته تا استفاده از قرص ها و مکمل های افزایش قد همه و همه راه حل هایی هستند که کم و بیش پیشنهاد می شوند.اما ما می خواهیم امروز در فروشگاه پستی خرید شما را با محصولی جدی و منحصر به فرد در این زمینه معرفی نماییم.تمام راه حل های بالا همگی دارای عوارض و مخارج زیادی می باشندو شاید هر کسی نتواند از انها استفاده نماید.اما روشی که امروز به شما معرفی می کنیم بدون کوچکترین عوارض  جانبی بوده و دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید.نام محصول مورد نظر ما ژل افزایش قد می باشد.با استفاده از این ژل مخصوص که در کف کفش خود قرار می دهید بی انکه کسی متوجه استفاده از ان شده باشد قد شما تا چند سانتیمتر براحتی و بدون هیچ مشکلی افزایش می باد.از این پس با استقاده از ژل افزایش قد دیگر نگران قد و قامت خود نباشید و این مشکل را به فراموشی بسپارید.دیگر از کوتاهی  قد خود رنج نخواهید کشید شما با داشتن این ژل افزایش قد سیلکونی می توانید تا 5 سانتیمتر بلندتر از چیزی که الان هستید شوید.بدون کوچکترین عوارض و با کمترین هزینه می توانید به قد و اندازه ایده آل خود دست یابید.این یک رویا نیست و شما هم می توانید لذت بلند قد بودن را تجربه نمایید.

  

ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و براحتی هر زمان که خواستید می توانید انرا ابتدا سفارش داده و بعد از اینکه کالا به دستتاان رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.از این پس براحیت با استفاده از ژل افزایش قد که به صورت نامرئی بوده می توانید در مجالس و مهمانی ها شرکت کرده و بی انکه کسی متوجه شود از ان استفاده نمایید.ما کیفیت محصولات خود را تضمین خواهیم کرد و در صورت معیوب بودن  آنرا برای شما تعویض خواهیم کرد.در هر جای ایران عزیز که باشید با خرید پستی می توانید محصولتان را دریافت نمایید.همچنین برای سفارش ژل افزایش قد سیلکونی می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.در هر کجای ایران که باشید تنها در عرض چند روز ما این محصول راب رایتان ارسال خواهیم کرد و می توانید برای همیشه با کوتاهی قد خود خداحافظی نمایید.

 

دیگر نیاز نیست تا هزینه های زیاید را پرداخت کنید و از داروهای شیمیای برای این کار استفاده کنید.روشی بدون دردسر و بدون هیچ گونه عوارض و تنها در عرض چند ثانیه  می توانید  به انچه میخواستید دست یابید. ژل افزایش قد سیلکونی را در کف کفش های خود قرار می دهید و خواهید دید که چگونه تا 5 سانتیمتر بر قد شما افزوده می شود. هنگام راه رفتن اصلا دچار مشکل نمی شوید و به صورت طبیعی و مانند گذشته که قدم بر می داشنید قدم خواهید زد.این محصول طبی بوده و نه تنها مشکلی در راه رفتن شما ایجاد نمی کند بلکه راه رفتن را برای شما لدت بخش تر و راحت تر خواهد کرد.نمونه همین محصول در کیفیت فوق العاده پایین تری در حال عرض می یباشد و به نوعی به ژل یک بار مصرف تبدیل شده است. هیچ گاه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر قید کیفیت محصول را نزنید. جدا از اینکه محصولات تقلبی خیلی زود تغییر حالتن داده و کارایی خود را از دست می دهد به دلیل غیر استاندرادر بودنشان می توانند در هنگام راه رفتن برای شما ایجاد مشکل کنند و باعث ایجاد سر درد نیز برای شما می شوند.

  

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 



:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران
 

آموزش پرورش قارچ با توجه به سود زیادی که به همراه دارد می تواند جز یکی از راحت ترین و پر سود ترین مشاغل محسوب شود. قارچ به عنوان یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و دوست داشتنی در ایران بسیار طرفدار دارد و ایرانیان با ذوق و سلیقه خود با این ماده غذایی می توانند ده ها نوع غذای خوشمزه را طبخ نمایند.اگر شما دوست دارید تا در زمینه کشاورزی و تولید و اشغال فعالیتی  داشته باشید ما پیشنهاد می کنیم حتما مجموعه آموزش پرورش قارچ خوراکی را حتما تماشا کنید.پرورش این محصول در نگاه اول شاید بسیار پیچیده به نظر برسد اما باید بدانید تنها با رعایت نکاتی می توانید بهترین کشت را داشته باشید.این می تواند یکی از بهترنی فرصت های شما برای تولید و راه اندازی یک کسب و کار پر در امد باشد.شما بدون به سرمایه انچنانی می توانید این کار را شروع کنید. ما تمام مراحل کار را به شما خواهیم گفت و تنها باید همت و تلاش و کوشش خود را به کار ببندید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.شما می توانید با توجه به امکانات و میزان سرمایه ای  که می خواهید در این کار قرار دهید در مقیاس های خانگی و یا کارگاهی و حتی بزرگ تر از ان و در مقیاس صنعتی این کار را انجام دهید.شما در این مجموعه ارزشمند با انواع و اقسام مختلف قارچ های خوراکی و غیر خوراکی آشنا خواهید شد و دانش فنی مورد نیاز برای پرورش هر کدام از گونه های موجود را فرا خواهید گرفت.در ضمن ابزرار و لوازم مورد نیاز  این کار نیز به شما به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.

 


آموزش پرورش قارچ  نیازمند یادگرفتن نکات بسیار مهم و ضروری است که در نهایت بتواند  در تولید محصول نهایی   به کیفیت بالایی بینجامد . ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان از میان سایر اموزش های موجود در بازار یکی از بهترین ها را انتخاب کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.همین الان می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید و بعد زا چند روز محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.
در این مجموعه با 250 دقیقه فیلم آموزشی در خدمت شما خواهیم بود و در مورد عناوینی همچون موارد زیر اطلاعات بسیار مهم و مفیدی ار در اختیارتان قرار خواهیم داد.
وسایل و مواد لازم جهت کشت
تهیه کمپوست
بسترهای رشد
رشد وپرورش قارچ
رطوبت , دما و تهویه هوا
سالن پرورش
عوامل موثر بر میزان تولید
برآورد هزینه های تقریبی
برآورد سوددهی تقریبی
برداشت محصول
همچنین علاوه بر  فیلم تصویری در این مجموعه  جزوات اموزشی به صورت pdf برایتان در نظر گرفته ایم که خواندن و مطالعه آنها خالی از لطف نخواهد بود.
جزوه آموزشی ۸ صفحه ای پرورش قارچ دکمه ای به صورت کتاب الکترونیک ( PDF )
جزوه آموزشی ۱۰ صفحه ای پرورش قارچ صدفی به صورت کتاب الکترونیک ( PDF )
مجموعه ای از مقالات آموزشی به زبان فارسی و انگلیسی
مجموعه ای از تصاویر مرتبط با پرورش قارچ

شک نکنید بعد از گذراندن این دوره تخصصی می توانید براحتی و با تسلط کامل خودتان اقدام به آموزش پرورش قارچ نموده و در کنار سایر کارهایی که انجام می دهید از این راه نیز تولید در /امد داشته باشید.حتی درون منزل نیز می توانید با کترین تجهیزات استارت کار را زده و بعد ها کارگاه تولید قارچ خود را گسترش دهید.

 

آموزش پرورش قارچ علاوه  بر پر سود بودن ان برای شما می تواند برای دیگران نیز تولید اشتغال کرده و به نوعی ایجاد کار آفرینی خواهید کرد و بعد ها از مزایای این کار می توانید به نفع خود استفاده کنید.قارچ منبع کاملی از پروتین است و می تواند به عنوان یکی از وعده های اصلی در برنامه غذایی ما قرار گیرد. خوراکی خوشمزه و بسیار مفید که نسبت به ارزش غذایی که ارائه می دهد ارزان می باشد.

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

فیلتر تصفیه آب 

عینک پلیس

خرید عینک پلیس

عینک ریبن 



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران
 

این روز ها استفاده از انواع جوراب شلواری  در میان خانم بسیار رواج یافته وتقریبا به یک مد تبدیل شده است.ما نیز برای اینکه بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم یکی از انواع مدل های این محصول را که بسیار پر طرفدار بوده و از جنس بسیار خوبی بافته شده است را در فروشگاه قرار داده ایم.این محصول  با مارک پنتی 200 شناخته شده است و جنس ان ضخیم می باشد.کشور سازنده ان ترکیه بوده و در ساخت ان از بهترین  مواد موجود استفاده شده است.این شلوار برای مهمانی ها و مجالس جشن و شادی بسیار مناسب می باشد و به شما جلوه ای خاص و بسیار شیک خواهدد بخشید.محصول فوق ساخت کمپانی در ترکیه است و به همین جهت دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. نخ تولید شده این نوع شلوار ها در سه کیفیت 100-150 و 200 است که جوراب شلواری فوق از بالاترین کیفیت یعنی نخ 200 استفاده کرده است.شما می توانید با هزینه ای اندک جذابیت و زیبایی خود را دو چندان نمایید. این محصول به دلیل اینکه نسبت به ساپورت کمی ضخیم تر است پس برای محیط های بیرون بیشتر توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و به همین جهت محبوب تر و پر فروش تر نیز می باشد.شما از این شلوار به همراه یک مانتو  براحتی می توانید در محیط های گوناگون استفاده نمایید.

 


اگر دوست دارید تا در میان دوستان و سایر افراد بیشتر به چشم آیید و توجه همه را به خود جلب نمایید پس حتما یک بار از این جوراب شلواری شیک استفاده نمایید.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم  و همین الان می توانید محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.کمپانی پنتی تریکه کلا در زمینه تولید انواع جوراب زنانه فعالیت داشته و برندی معتبر و قابل اطمینان می باشد.جوراب های ضخیم این کمپانی در 3 ضخامت نخ : 100 – 120- 200 ارائه شده اند. محصول ارائه شده در این فروشگاه از نوع نخ 200 ترک می باشد که بهترین و پر فروش ترین محصول کمپانی معتبر پنتی است.شما در هنگام استفاده از این جوراب زنانه به هیچ وجه نگران نمایان شدن رنگ پا های خود نباشید  چرا که جنس ضخیم ان مانع از این کار می شود و می توانید در زیر مانتوی خود براحتی در مهمانی ها و مجالس از ان استفاده نمایید.همین الان می توانید اقدام به خرید جوراب شلواری فوق از فروشگاه ما نمایید و زمانی که کالا را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

اگر دوست دارید تا توجه همسرتان مانند روز های اول زندگی بیشتر به شما باشد پیشنهاد خوبی برایتان داریم می توانید همین الان یکی از جوراب شلواری های فوق را سفارش داده و زمانیکه تنها هستید انرا بپوشید و متظر امدن همسرتان باشید. مطمئن باشید او با دیدن شما و اندام  زیبایتان تمام توجهش به سمت شما خواهد رفت و یم توانید از این ترفند  به نفه خودتان بهره ببرید. :-)

  

کیفیت ارائه شده در جوراب شلواری پنتی به دلیل مارک دار بودنش تضمین شده و بسیار بالا می باشد و می توانید با خیال راحت انرا خرید کرده و بارها و بارها از ان استفاده نمایید.همیشه دفقت کنید مخصوصا در بحث پوشاک کالاهایی را تهیه کنید که از کیفیت لازم برخوردار باشند.مثلا در طیف انواع ساپورت و جوراب زنانه کالاهای بی کیفیت با چند بار استفاده و شستشو کلا رریخت و قیافه خود را از دست خواهند داد. و اینجاست که فرق جنس اصل و کمی گران تر با جنس های تقلبی و ارزان تر مشخص می شود.همین الان اگر دوست دارید تا شما هم یک جوراب شلواری مارک پنتی داشته باشید می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز هر کجای کشور که باشید انرا از ما دریافت خواهید کرد.در ضمن چنالنچه در حین ارسال  مشکلی و مرودی در کالای شما پیش اید و محصول به صورت معیوب به دست شما برسد کافیست تا ما را مطلع سازید و به صورت رایگان ما محصولی دیگر جایگزین ان برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 



:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران
 

خرید اسپری پنچر گیری لاستیک – آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر روزی در جاده ای دور افتاده نا گهان لاستیک شما پنچر شود و لاستیک زاپاس هم نداشته باشید باید چه کار کرد؟ این اتفاق ممکن است برای هر کسی رخ دهدپس چه بهتر از همین الان برای ان فکری بیاندیشید تا در صورت بروز این  اتفاق کاملا  آمادگی لازم را برای مقابله با ان داشته باشید.
ما امروز در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان محصولی را با نام اسپری پنچر گیری لاستیک در نظر گرفته  ایم که براحتی می تواند در عرض چند دقیهق پنچری هر لاستیکی را گرفته و مشکل آنرا بر طرف نماید.شما با وجود داشتن اسپری پنچر گیری در ماشین خود بدون اینکه نگران مساله پنچری لاستیک هایتان باشید می توانید به مسیر خود ادامه دهید و حتی اگر در شرایطی گیر کردید که چند لاستیک شما همزمان پنچر شد باز هم با این محصول و بدون اینکه نیاز به تعویض لاستیک خودرو باشد می توانید مشکل را برطرف نمایید.

 

 

 

 


اسپری پنچر گیری لاستیک با عملکرد بسیار عالی و منحصر به فردی که دارد در واقع عمل پنچر گیری را بسیار ساده و آسان نموده و حتی بانوان نیز براحتی می توانند این کار را انجام دهند.شما کافیست تا سر اپری را به سر والف لاستیک پنچر  قرار داده و مقداری از محتویات این اسپری را در درون لاستیک قرار دهید و سپس با تلمبه مخصوص که به همراه این محصول برایتان ارسال م یکنیم لاستیک را مجددا باد کرده و به همین راحتی به مسیر خود ادمه دهید.
از این پس با وجود چنین محصولی  به جای اینکه مدت زمان 15  الی 20 دقیقه ای را معطلب پنچر گیریو تعویض لاستیک شوید تنها در عرض 5 دقیقه مشکل را بر طرف کرده و به مسیر خود ادامه دهید.
ما امکان تهیه این محصول را به صورت خرید پستی برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستیکلیک کرده وس فارش خود را ثبت نمایید و زمانیکه کالا را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
پنچر گیری و باد کننده اضطراری تایرحاوی مواد منحصر بفردی است که پس از اسپری شدن در تایر، سوراخ های ایجاد شده تا حداکثر به قطر 5 میلیمتر در تایر و تیوب را پر کرده و سپس از خود گازی خنثی و غیر قابل اشتعال ازاد می کند که موجب باد شدن تایر ظرف چند ثانیه می شود (قابل استفاده برای انواع تایرها، تیوب دار – بدون تیوب (تیوب لس) و برای انواع خودروها سواری سبک و موتورسیکلت)

  نحوه استفاده از این اسپری پنچر گیری به شرح زیر می باشد:

1 – حتی الامکان عامل ایجاد پنچری (شیشه – میخ و …) را از روی تایر بردارید، قبل از استفاده اسپری را 1 تا 2 دقیقه بخوبی تکان دهید.
2 – اگر هوا سرد است اسپری را با مالش دست یا گرفتن مقابل بخاری خودرو گرم کنید.
3 – شیلنگ سر محصول را به سر سوزن تایر ببندید.
4 – درب محافظ سر محصول را بردارید و حتما آنرا واژگون کنید.
5 – دکمه سر اسپری را فشار دهید و تا باد شدن کامل تایر اینکار را انجام دهید، پس از اینکار تایر در جا باد شده و شما قادر به حرکت هستید اما برای پخش شدن کامل مواد داخل تایر6 الی 9 کیلومتر خودرو را به حرکت درآورید تا اسپری، محل پنچر شده را ترمیم کند، مواد وارد شده به داخل تایر بخاطر حرکت و فشار خودرو بطرف محل پنچر شده حرکت کرده و آنرا مسدود می کند.

  

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

خرید ساعت شنا 

زانو بند 

خرید ریش تراش فیلیپس

اسپیکر فلش خور

خرید اسپیکر 



:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد